Modalitati de utilizare

Carduri VIP


Cardul VIP imputerniceste anumiti clienti sa beneficieze de anumite servicii.

Avantajele si privilegiile de care beneficiaza un posesor de card VIP sunt stabilite de catre emitentul cardului.




Printre astfel de avantaje pot fi:
  • clientii VIP au dreptul la o anumita reducere
  • cadouri surpriza, destinate doar posesorilor de carduri VIP (Bronze, Silver, Gold, etc)
  • reduceri de care beneficiaza doar posesorii de carduri VIP
  • invitatii la evenimente, la petreceri de club, excursii
  • intaietate la primirea de informatii despre noutati, promotii, concursuri sau petreceri.

Cardurile VIP pot sa contina diverse elemente. Folosirea unor optiuni/elemente suplimentare pe card poate sa necesite utilizarea unor terminale: computere, cititoare, imprimante.

Pentru a vizualiza mai multe elemente suplimentare, vizitati: elementele cardului.


Cardurile de reducere


In baza cardului de reducere, clientul beneficiaza de anumita reducere la produse sau servicii.

Limitele programului de reduceri sunt stabilite de initiatorul programului. Reducerea poate varia in functie de frecventa cumparaturilor sau de suma cheltuita de client.

O solutie des intalnita este oferirea clientilor de carduri Gold sau Silver care ofera cele mai bune conditii din programul de reduceri pentru astfel de clienti.

In plus, cardului de reducere I se poate atasa un regulament al programului in forma scrisa, sau, acelasi regulament poate fi postat pe o pagina de internet.

Cardurile de loialitate pot sa contina diverse elemente. Folosirea unor optiuni/elemente suplimentare pe card poate sa necesite utilizarea unor terminale: computere, cititoare, imprimante.

Pentru a vizualiza mai multe elemente suplimentare, vizitati: elementele cardului.

Cardul de reducere este de asemenea o carte de vizita perfecta pentru firme, un element care creste vanzarile si joaca rolul de "reminder".


Carduri cadou


Cardurile cadou aflate in punctele de vanzare ale produselor sau serviciilor se bucura de o popularitate crescuta, mai ales in perioada de dinainte de sarbatori. Observam o cerinta crescuta pe piata pentru astfel de carduri mai ales datorita posibilitatii de a-ti alege singur cadoul.

Cardul cadou este cel mai adesea un card avand imprimata o valoare in bani, putand sa platesti cu acest card in magazin sau la punctul de vanzari servicii in locul bancnotelor. Valorile precum si locurile unde aceste carduri sunt valabile sunt stabilite de emitentul cardurilor.

In plus, alaturi de cardul cadou se poate imprima un regulament pe hartie, sau acesta poate fi postat pe o pagina de internet.

Cardul cadou poate sa contina diferite elemente, de exemplu banda magnetica, cod de bare sau serie. Folosirea acestor elemente suplimentare poate sa necesite utilizarea unor terminale: computere, cititoare, imprimante. Pentru a vizualiza toate elementele suplimentare pentru card, vizitati: elementele cardurilor.


Carduri pentru bancomate


Cardurile pentru bancomate, conform normelor ISO au o forma dreptunghiulara cu dimensiunile 54 x 86 mm.

Cardul are elemente de identificare ale emitentului si proprietarului precum si un modul care contine informatii codate si amanuntite despre emitent si despre contul proprietarului.

Cardurile pentru bancomate sunt utilizate pentru retragerea de numerar de la bancomat sau pentru alte operatiuni unde aceste carduri pot inlocui numerarul.

Carduri asemanatoare, numai ca de obicei avand un nivel de securitate mai scazut se folosesc la: telefoane mobile, decodoare pentru TV digitala, jetoane telefonice, evidenta automobilelor, bilete cu mai multe calatorii, cartele de parcare, carduri de combustibil, chei pentru incuietorile electronice.


Carduri de acces / carduri chei


Cardurile de plastic dotate cu modul destinat unei citiri automate in echipamente electronice pot sa fie folosite oriunde este necesara identificarea proprietarului cardului.

Exemple pot fi sistemele de control ale accesului in spatii sau instalatii, unde doar anumite persoane au dreptul sa intre (de exemplu camerele de hotel, laboratoarele, depozitele, s.a.) sau folosinta anumitor echipamente (computere, copiatoare), sau initierea sau anularea sistemelor de alarma.

Alt exemplu sunt sistemele de inregistrare a timpului de lucru, unde este necesara inregistrarea intrarii si iesirii din unitatea de lucru, ceea ce permite controlarea efectiva a orelor lucrate si o retribuire corespunzatoare acestora.

Deoarece exista unele slabiciuni in utilizarea cardurilor la sistemele de control de acces (posibilitatea pierderii acestora sau folosirea lor de catre persoane terte), in cazul in care este necesara asigurarea unei securitati crescute, se folosesc carduri impreuna cu metode de identificare biometrica (recunoastere vocala, a amprentei, a irisului).


Carduri de loialitate


Cardurile de loialitate sunt elementul central al programelor de loializare cu ajutorul carora vanzatorul mentine o relatie de lunga durata cu clientul sau, construindu-si in acest fel o pozitie puternica pe piata.

Un client multumit avand un card de loialitate efectueaza in mod regulat cumparaturi si recomanda aceste produse si cunoscutilor.



Programele de loializare cel mai adesea contin:
  • premii in obiecte dupa obtinerea unui anumit numar de puncte sau a unei anume valori a cumparaturilor intr-o perioada de timp
  • reduceri constante
  • reduceri proportionale la atingerea unor praguri valorice.

Cardurile de loialitate pot sa contina diverse elemente. Folosirea unor optiuni/elemente suplimentare pe card poate sa necesite utilizarea unor terminale: computere, cititoare, imprimante.

Pentru a vizualiza mai multe elemente suplimentare, vizitati: elementele cardului.


Carduri de membru


Cardurile de membru sunt deseori folosite ca si carduri de acces care dau dreptul posesorului sa foloseasca anumite servicii, magazine, cluburi, banci. Exemple de astfel de carduri sunt cardurile de intrare in cluburi, cardurile de biblioteca, cardurile de acces la sali de fitness sau la bazin.

Cardurile de membru pot fi individuale, familiale, sau carduri VIP.

Cardurile de membru pot sa contina diverse elemente. Folosirea unor optiuni/elemente suplimentare pe card poate sa necesite utilizarea unor terminale: computere, cititoare, imprimante.

Pentru a vizualiza mai multe elemente suplimentare, vizitati: elementele cardului.


Identificatoare, legitimatii


Firma noastra va ofera gama completa de identificatoare, mai ales: identificatoare ale angajatilor, legitimatii de munca, legitimatii de scoala, legitimatii studentesti, identificatoare expozitionale, carduri de acces.

Pentru a pregati un identificator avem nevoie si de:
  • baza de date (in Excel, situand diferite tipuri de informatie in coloane separate)
  • poza proprietarului (in format jpg, la o rezolutie de 300 dpi).

Identificatoarele pot sa contina alte elemente suplimentare. Pentru a alege un astfel de element, vizitati: elementele cardului.


Carduri de garantie si de servisare


Cardurile de garantie si de servisare din plastic sunt la acest moment o solutie functionala, eficienta si moderna pentru orice firma.

Cardurile de plastic laminate joaca in acest caz si rolul de carte de vizita multumita careia clientul are posibilitatea pastrarii usoare a datelor de contact ale garantului si servisului.


Abonamente lunare


Practice si comode, abonamentele lunare sub forma cardurilor de plastic este solutia cel mai des folosita astazi in transportul public.

Va propunem abonamente lunare imprimate cu cele mai frumoase imagini din orasul dumnevoastra.


Carti de vizita


Va oferim o gama completa de carti de vizita din plastic.

Cartile de vizita din plastic se deosebesc de celelalte existente pe piata prin originalitate, o calitate superioara si posibilitati grafice deosebite. In afara unei imprimari standard si a laminarii, cartea de vizita poata sa contina optiuni grafice suplimentare. Prin folosirea partilor transparente, sau mate, a fundalului metalizat auriu sau argintiu sau a lacului reliefat, o astfel de carte de vizita devine un mic obiect de arta. Astfel de carti de vizita sporesc prestigiul firmei, o innobileaza in ochii clientilor si cresc increderea lor.

O carte de vizita de firma din plastic este o modalitate potrivita de a deosebi propria oferta de celel ale firmelor concurente.

Expertii nostri sunt gata sa va asculte si sa impartaseasca cu dumneavoastra idei originale si solutii noi pentru cartile de vizita pe care le doriti.